CU Spreekuur

Spreekuur_phage.jpegdonderdag 24 februari 2022 23:35

De ChristenUnie wil bijdragen aan het bouwen aan een betrouwbare overheid en vertrouwen door open, herkenbaar en betrokken aanwezig te zijn in Breda. Daarvoor wil de ChristenUnie wekelijks een spreekuur beleggen waar alle inwoners welkom zijn met hun verhaal.
Zie je ons staan? Kom langs en vertel ons wat je bezighoudt! We zien en horen je graag. De ChristenUnie zet in haar werk in de gemeenteraad in op luisteren en samenwerken. Het wel of niet deelnemen in een coalitie is daarbij niet doorslaggevend. Als fractie willen we betrouwbaar en constructief bekend staan in Breda. Vrede en recht vinden we niet alleen in woorden maar ook in onze houding en in ons handelen. Wij willen ons daarin laten leiden door wat de Heer van mensen vraagt: Niet anders dan recht te doen, trouw te betrachten en nederig de weg te gaan van je God. (Micha 6:8) Een betrouwbare overheid word je niet zomaar. Daar is actie voor nodig.
Wil je weten welke plannen wij daar nog meer voor hebben?
Ga naar ons Partij programma
#GR2022 #Breda #SamenRechtDoen