CU Breda viert de Dag van de Ondernemer!

Collage_2020-11.jpgvrijdag 20 november 2020 20:53

Vandaag is het de Dag van de Ondernemer! En net als ondernemers houden ook wij ervan om daad bij het woord te voegen. We willen onze waardering voor onze lokale ondernemers niet alleen uitspreken, maar vooral laten zien.

Daarom hebben wij vandaag een Bredase onderneming in het zonnetje gezet: Poppelaars Budget Bloemen en Planten ! Met een klein geschenk bezochten wij vanmiddag de eigenaren van dit familiebedrijf. Ze hebben het momenteel erg druk met de distributie van hun kerstbomen en dat was te zien bij aankomst. Gelukkig had een van de ondernemers wel kort de tijd om stil te staan bij deze dag en om ons cadeau aan te nemen!

Shima: "Ongeveer twaalf jaar geleden was ik hier voor het eerst met mijn moeder. En nog steeds ben ik hier te vinden voor bloemen, zeker als ik iets speciaals zoek. De medewerkers zijn vriendelijk, geduldig en hebben een goede smaak. Ik slaag hier al-tijd. Zonder uitzondering.” Na haar bezoek aan de ondernemers kon Shima het niet laten om zichzelf te trakteren op twee kamerplanten en, jawel, een frietje oorlog van ’t Karretje. Een geslaagde middag!

Namens de ChristenUnie Breda: dank jullie wel dat wij Bredanaars steeds bij jullie terecht kunnen voor topbloemen en meer!

Reacties op 'CU Breda viert de Dag van de Ondernemer!'